naše škola

autor stránek

fotogalerie - 2012/2013

ON-LINE ZPRAVODAJSTVÍ Z HOR

7. DEN – PÁTEK
Tak sluníčko nás totálně zradilo a neukázalo se ani poslední den. Navíc ráno sněžilo, vše bylo namrzlé a nám se nechtělo z teplíčka penzionu. Ale museli jsme, čekaly nás totiž závody ve slalomu a to si nikdo nechtěl nechat ujít. "Krouhali" jsme zatáčky a připadali jsme si jako opravdoví závodníci. Pak už jen poslední občerstvení v bufíku U Kapra a v Arnice, poslední výjezd vlekem na kopec a poslední cesta lesem do penzionu. Před večeří a po večeři probíhaly přípravy na večerní karneval, k tanci i poslechu hrál opět DJ "BOBO" (Kuba Svoboda). Diplomy jsou rozdány, lyžařská výstroj i výzbroj zabalena, před námi je poslední noc a poslední snídaně na Slovance a ráno vyrážíme směr Trhový Štěpánov. Moc se nám tu líbilo, ale už se všichni těšíme domů. Takže zítra!!!

6. DEN – ČTVRTEK
I dnes se nám podařilo vrátit se na penzion z lyžování bez újmy na zdraví, v celé své kráse, tedy bez jakéhokoliv zranění. Sluníčko s námi sice stále nekamarádí, ale nestěžujeme si. Bylo dnes zataženo, ale bez větru, bez mlhy, bez sněžení nebo dokonce deště. K tomu jsme ještě pobavili polovinu sjezdovky, když jsme zpívali, pohvizdovali a pokřikovali na vleku, zapichovali si hůlky po cestě, aby je ostatní mohli sbírat (a padat z vleku) a podobně. Prostě lyžování není jen o sportu a dřině, je to hlavně zábava. A "dvojka" lehce dohnala "jedničku" a už sjíždí stejné kopce, takže pohodička. Po návratu jsme si všichni (jako každý den) vystáli frontu na teplou sprchu - ale i to se dá brát s humorem (vždycky o nás ví celý penzion:)) Po "véče" - dnes špagety - jsme shlédli komedii a bylo to rozhodně lepší než v kině, protože tam si můžete dát tak maximálně popcorn a colu, ale my jsme si dali pizzu a palačinky se šlehačkou a zmrzlinové poháry a kofolu a . . . (a teď doufáme, že přežijeme noc). Zítra nás čekají závody a pak už uděláme sjezdovkám pá, pá.

5. DEN – STŘEDA
Dnes jsme opět zdokonalovali své lyžařské umění a šlo nám to zase skvěle. Žádné fotografie jsme dnes nepořídili, ale nebojte, o nic nepřijdete. Naše výkony jsou zdokumentovány a videozáznam si určitě nenecháme pro sebe. Momentálně se nám nepodařil odeslat, ale po návratu z hor se na něj určitě můžete těšit. Takže dnes jen to nejhlavnější - všichni jsme v pořádku, zdraví a celí (to musíme zaťukat, ať něco nepřivoláme) a stále s dobrou náladou. Prostě jsme tu jedna velká prima parta. Zdravíme domů! Vaši lyžaři.

4. DEN – ÚTERÝ
Dnešní den byl v duchu odpočinku. Ráno nám na cestu (konečně) svítilo sluníčko, my nastoupili do autobusu a ten nás zavezl přímo k Babylonu. V aquaparku jsme se vyřádili, v IQparku jsme se zasmáli i si vyzkoušeli svou inteligenci (někteří jsme ji marně hledali:)) a v lunaparku už to zase byla jen zábava. Vrátili jsme se všichni s dobrou náladou a odpočinutí. Večer nám ještě zbyla chuť na několik pěkných her a na malý taneček. Ovšem někteří z nás usoudili, že si za dnešní den zaslouží sladkou odměnu, a tak se na stůl nosily zmrzlinové poháry s vééélikým kopcem šlehačky a nám se dělaly boule za ušima. Na dietu kašlem, zítra to vylyžujem. Jen doufáme, že už to konečně bude se sluníčkem.

3. DEN – PONDĚLÍ
Tak máme za sebou druhý den lyžování a ze sjezdovky odjížděli úplně jiní lyžaři než včera. Většina z nás se opravdu znatelně zdokonalila a všichni si zasloužili za své skvělé sportovní výkony i za výbornou disciplínu obrovskou pochvalu. Snad i ty otlačené holeně za to stojí. Počasí nám zatím moc nepřeje, sluníčko se schovává za mraky, mlha jako "mlíko", ale nám to rozhodně na náladě neubírá. Prostě si to tu užíváme, a když je nám trochu chladno, zajdeme si na teplý čajík do restaurace Arnika nebo do "bufíku" U Kapra na párek v rohlíku, na hranolky nebo sladkou kukuřici. Zítra vyrážíme směr Liberec do zábavního centra Babylon a budeme relaxovat a bavit se v Aquaparku, IQparku a lunaparku. Načerpáme nové síly a ve středu zase hurá na lyže. Jo, a dneska večer s námi hudba fakt šila a všichni jsme to tu na parketu pěkně rozbalili. Zdravíme všechny domů a zase zítra!

2. DEN – NEDĚLE
Ráno jsme se probudili do mlhavého větrného počasí, přesto jsme hrdinně vyrazili na sjezdovku. Celý den trochu mrholilo, ale i tak jsme dosáhli skvělých lyžařských výkonů. Všichni si večer zasloužili velkou pochvalu, protože ti, co teprve s lyžováním začínají, udělali hned první den velké pokroky a už s jistotou vyjížděli na sjezdovku vlekem nahoru a obloučky bravurně dolů. Na chatě nás čekala hned po příchodu teplá bramboračka a potom k večeři rajská omáčka. Po večeři jsme se opět zasmáli při hrách, tanec nám dnes moc nešel, tak jsme zalezli na pokoje, sledovali filmy nebo probírali "důležité věci".

1. DEN – SOBOTA
Z cesty do Jizerských hor jsme měli díky počasí malé obavy, ale ukázaly se naštěstí zbytečné. Pan řidič s námi jel opatrně a v půl páté už jsme byli na místě. Vyšlápli jsme kopeček a přivítal nás známý penzion. Vybalili jsme oblečení a hlavně dobré zásoby od maminek a čekal nás první společný večer. Po dobré večeři (kuřátko, brambory) jsme si vyslechli pár důležitých informací a rad a potom už jsme se jen bavili při hrách.