naše škola

autor stránek

fotogalerie - 2015/2016

Online Zpravodajství z hor

DEN 7. - PÁTEK 18.3.
Lyžařský výcvik na sjezdovce jsme zakončili závody ve slalomu, který jsme všichni úspěšně zvládli a výkony byly velmi vyrovnané. Ostatně, jak jsme šikovní, se můžete sami přesvědčit na videích zde. Na odpolední procházku se některým moc nechtělo, ale pak jsme si ji užili. Večer jsme byli právem pochváleni za bezproblémový průběh celého lyžařského kurzu, převzali jsme si diplomy, předvedli ostatním nápadité masky, vlnili se v rytmu rychlejších i pomalejších písní … prostě poslední večer byl velmi náročný! Náročné bude i ráno, než někteří z nás dohledají všechny své věci, asi se pěkně zapotí … :-) A i když to mnozí nechtějí přiznat, všichni už se těšíme domů, do své postýlky … Takže zítra na nás čekejte!

DEN 6. - ČTVRTEK 17.3.
I šestý den byl tady v Jizerských horách jako malovaný. Na sjezdovce jsme byli téměř sami, tudíž jsme všichni najezdili pěkných pár kilometrů. Baví nás lyžování, baví nás snowboarding, baví nás večery na pensionu - prostě si naplno užíváme každý den na horách. Zítra nás čeká den poslední, náročný - ráno závody ve slalomu, večer karneval a to znamená závěr našeho pobytu tady.

DEN 5. - STŘEDA 16.3.
Nejlepší chvíle každého dne přichází, když se všichni vrátíme ze sjezdovky celí, bez zranění. Ta chvíle nastala i dnes. Sněhové podmínky výtečné, u vleku žádné fronty, sluníčko nás sledovalo celý den, nálada báječná ... Všichni se zdokonalujeme ve svém lyžařském a snowboardovém umění a máme z toho radost. Ani večer nezahálíme a procvičujeme své mozkové závity při hrách "Hádej, kdo jsem" nebo "Kufr". Na školu a domov vzpomínáme, ale domů se nám ještě nechce. Ještě si ty poslední dva dny pořádně užijeme!

DEN 4. - ÚTERÝ 15.3.
Na jeden den jsme odložili lyže a snowboardy a vyrazili jsme relaxovat a užít si zábavu do Liberce. V aquaparku jsme se vyřádili hlavně na tobogánech, v IQ parku jsme potrápili mozkové závity a vyzkoušeli si zajímavé věci a v lunaparku jsme se vrátili o pár let zpátky na houpačkách, prolézačkách, autíčkách... Na svahu nám zatím připadlo pár centimetrů sněhu, takže zítra už se zase těšíme na sjezdovku.

DEN 3. - PONDĚLÍ 14.3.
Ráno nás probudilo sluníčko, na sjezdovce čekal krásně upravený sníh - co víc si může lyžař přát? Sluneční paprsky ukazují svou sílu a odpolední sníh už je dost mokrý a rozbředlý, my jsme ale zkušení a zodpovědní lyžaři a snowborďáci, takže i druhý den jsme zvládli bez zranění a sebemenšího problému. A navíc s krásně růžovými tvářemi. Po vypečeném kuřátku s rýží jsme se opět báječně pobavili, protože "živé pexeso", "kompot" nebo "Ríša a Míša" jsou zárukou dobré zábavy. Zítra si odpočineme a nabereme další síly na sportování v libereckém Babylonu. Všechny domů zdravíme a vzkazujeme, že se máme báááječně :-)

DEN 2. - neděle 13. 3. 2016
První den na sjezdovce se nám vydařil, počasí nám přálo a my jsme mohli všem na kopci ukázat své lyžařské a snowboardové umění. Ti, co poprvé v životě poznali, co to je obout "lyžáky" a lyže na nohy, se zpočátku trochu zapotili, ale odpoledne už bylo jasné, že je na sjezdovce o pár lyžařů více. Zkušenější lyžaři ukázali své umění a “snowborďáci” se nádherně vlnili po sjezdovce. Večer nás čekala výborná bramboračka a ještě lepší rajská omáčka a po krátkém večerním programu zasloužený odpočinek.

DEN 1. - sobota 12. 3. 2016
Konečně jsme opustili své domovy, zamávali se slzami v očích škole a vyrazili vstříc zimním dobrodružstvím. První dobrodružství nás čekalo na penzionu, když jsme vybalovali své poklady z kufrů a batohů a objevovali zákoutí nového přechodného bydliště :) I první noc byla plná dobrodružství a na spaní moc času nezbývalo :):)