naše škola

autor stránek

fotogalerie - 2016/2017

Lyžařský výcvikový kurs

DEN 8. - sobota 25. 2. - cesta domů!!!

DEN 7. - pátek 24. 2. - poslední den lyžování a snowboadingu
.. které se ale, bohužel, nekonaly. Hned ráno bylo všem při pohledu z okna jasné, že je něco špatně. Obrázek vskutku zimní - pořádná hustá chumelenice, ale ten vítr byl i na pohled až nebezpečný. Doufali jsme, že se situace aspoň trochu sklidní a my budeme moci i poslední den vytáhnout naše "prkýnka". Ale ne, nebylo nám přáno. Přišli jsme tedy i o tradiční závody ve slalomu, což znamená, že budeme muset jet všichni příští rok znovu, abychom mohli poměřit své síly. Nikdo však neplakal, ono takové lenošení a povalování se taky není k zahození :). A prověřili jsme svou elektroniku, jestli stále funguje, jak má - a to my rádi :). Poslední večer jsme si užili jaksepatří, dokonce jsme zapomněli i na mrkanou. Protože, když nám DJ Evžen pouštěl ploužáky, zapomněli jsme úplně na všechno. Kluci se snažili, aby žádná holka neseděla a holky si to náramně užívaly. Večerku jsme poněkud přetáhli, tančili jsme až do ... no, to je jedno. Prostě dlouho. Zítra jedeme domů, těšíme se, zároveň bychom tu klidně ještě chvíli byli (hlavně, kdybychom nemuseli do školy). Už máme všichni sbaleno a zítra po snídani vyrazíme směr domov. Těšíme se na vás, zítra nás čekejte!

DEN 6. - čtvrtek 23. 2. - 4. den výcviku
Mlha se nám tady, bohužel, zasekla a ne a ne odejít. Ani tentokrát jsme ale nevyměkli a šli zkontrolovat stav sněhu na sjezdovkách. Ten by nám vyhovoval, ale když vidíte tak asi na deset metrů kolem sebe, neustále hrozí srážka - s lyžařem, se stromem, s mostem ... Jak už jsme vás ale informovali, mezi námi jsou jen dobří a zkušení lyžaři a snowboarďáci, kteří umí přizpůsobit jízdu podmínkám na svahu či špatnému počasí, tudíž nikdo z nás žádnou kolizi nedovolil a kdyby nezačalo pršet, vydrželi bychom na kopci celé odpoledne. Déšť byl ale neúprosný a my nechtěli být promoklí na kost, takže nás čekal opět předčasný odchod na penzion. Mrzelo nás to, ale sucho a teplo bylo opravdu příjemnější. Večer nám učitelé 'vnutili' dvě hry - obouvání židlí poslepu a hledání kolíčků poslepu ... no, nebyly to špatné hry, ale my jsme si zase nejvíc užili naši nejoblíbenější mrkanou. A potom zasloužený spánek - usínání nám jde každý den lépe a rychleji :).

DEN 5. - středa 22. 2. - třetí den na sjezdovce
Tak jestli v pondělí byla všude kolem nás mlha "jako mlíko", tak dnes to byla pěkně hustá smetana. Natěšeni, po jednodenní pauze, jsme odemkli lyžárnu a vynesli lyže a "prkna". Hrdinně jsme prosvištěli lesem, abychom záhy zjistili na sjezdovce, že při jízdě ze svahu není prakticky nic vidět. Mělo to, samozřejmě, svou velkou výhodu - slabší jedinci zůstali doma v teplíčku u kamen, ale nás silné jedince špatné počasí neodradilo. Takže u vleků konečně žádné fronty a my mohli svištět z kopce dolů a hned bez čekání zase na horu. Samozřejmě jsme ale neriskovali a výcvik zkrátili, abychom chránili své zdraví a poté, co jsme se všichni v pořádku vrátili na penzion, jsme si zbývající čas jaksepatří užili. Večer jsme zkusili dvě nové hry, ale stejně jsme se všichni celou dobu těšili, až budeme moct hrát naší oblíbenou mrkanou. Když jsme se uložili do postýlek, venku se strhla pořádá chumelenice, tak uvidíme, čím nás ráno překvapí pohled z okna.

DEN 4. - úterý 21. 2. - oddych a relaxace
Lyže a snowboardy jsme dnes nechali odpočívat a hezky po svých jsme sešli z kopečku od Slovanky na parkoviště, kde na nás čekal autobus. Liberecký Babylon praskal ve švech, ale my jsme se tam ještě vešli. V Aquaparku teplá voda, tobogány, klouzačky, teplé i studené proudy - vše jsme vyzkoušeli a bylo nám báječně. Po dobrém obědě jsme si vyzkoušeli, jak funguje to či ono, co s námi dokáže vichřice, jak to vypadá na měsíci ... , ale rozhodně jsme nestihli prozkoumat všechno, co IQ LANDIE nabízí. Tak snad příště. Plni nových sil jsme kopeček k penzionu skoro vyběhli, protože ... všude dobře, na Slovance ještě líp. Celý večer jsme strávili hrou na mrkanou, která nás snad nikdy neomrzí. No, a zítra opět, pokud nám to počasí dovolí, zkontrolujeme stav a kvalitu sněhu na sjezdovkách.

DEN 3. - pondělí 20. 2. - druhý den na svahu
Dnes ráno nás při pohledu z okna překvapila bílá mléčná mlha a vydržela na Severáku i v blízkém okolí celý den. Nás to ale neodradilo a po 9. hodině už jsme byli na cestě na svah - lyžaři i snowboarďáci. Počasí bylo chladnější, přesto jsme celý den trénovali a zdokonalovali se v zimních sportech. Ani dnes nám nikomu nechyběl elán, úsměv na rtu a radost z našich výkonů. Při večerním hodnocení si opět všichni zasloužili velkou pochvalu. Závěr dne se nevydařil jen Járovi, který po nevinně vypadajícím pádu při stylové a opatrné jízdě skončil v nemocnici se zlomenou rukou. Byl velmi statečný a nenadálou situaci zvládl skvěle. Všichni na něj moc myslíme a držíme mu palce. Dnešní den byl opět tak nabitý, že jsme opět nestihli uklidit ve svých pokojíčkách - no, zítra je snad taky den, ne? I když . . . ráno vyrážíme do libereckého Babylonu zregenerovat své síly a zažít trochu zábavy, tudíž to možná opět nestihneme, ale to nám zase až tak nevadí :). Zdravíme všechny, kteří na nás myslí a vzkazujeme, že se máme dobře.

DEN 2. - neděle 19. 2. - první den na sjezdovce
Po vydatné snídani formou švédských stolů (jo, jo, až takhle se tu máme!) jsme se oblékli do teplého oblečení, nazuli do pevných lyžařských či snowboardových bot a vydali se směr sjezdovka. První den nám počasí přálo a my jsme si užili super den. Zkušení lyžaři hned první den prokázali, že krátký, dlouhý či střední oblouk pro ně není problém - stačí říct. Lyžaři začátečníci udělali obrovský kus práce, protože odpoledne všichni ovládli lyže a zvládli bezpečně sjet mírnou sjezdovku. Snowborďáci se klouzali po prkně, chvíli vpravo, chvíli vlevo, ale stále s úsměvem. Na penzion jsme se vrátili unavení, ale spokojení. Výborná bramboračka a ještě lepší rajská omáčka nám po celém dni přišly vhod. Při večerních hrách jsme se dost nasmáli. V noci nabereme síly na zítřejší den a budeme se zdokonalovat v lyžování a snowboadingu. Myslete na nás.

DEN 1. - sobota 18. 2.
Natěšeni a plni očekávání jsme vyrazili od školy. Cesta byla pohodová a pan řidič nás bezpečně dopravil na místo. Přivítaly nás bílé zasněžené "Jizerky" a většině z nás známý skiareál Severák. I starou dobrou Slovanku jsme našli na stejném místě a již 10 minut po ubytování bylo jasné, že v příštích několika dnech budeme na některých pokojích hledat pořádek marně (tak hlavně, abychom tam našli jejich obyvatele:)). Večer, po povinném vyslechnutí velmi nezáživných pokynů, co smíme a nesmíme, kam, s kým a kdy můžeme a nemůžeme ... nám zbyl ještě čas na hru a pár tanečků, ale potom už nás nahnali do postýlek a prý, že máme spát (HA,HA:))).