naše škola

autor stránek

fotogalerie - 2017/2018

Lyžařský výcvikový kurs

Den 7.

Den 6. - Další pohodový den

Naše lyžařské a snowboardové výkony rostou a s nimi také naše únava. Na sjezdovce se ale chováme zodpovědně, jezdíme pomalu a bezpečně, neriskujeme. Takže kromě pár modřin, nějaké té rýmičky a kašlíku jsme všichni v pořádku. Zítra nás čeká poslední den a pak už jen zabalit.

Den 5. - Znovu na sjezdovce

Ráno jsme se trochu báli, jestli jsme nezapomněli to, co jsme se naučili či přiučili v neděli a v pondělí, ale naše obavy byly zcela zbytečné. Dneska už jsme všichni jezdili jak draci:) Ani sluníčko nás neopustilo, ale když odpoledne začal foukat mrazivý vítr, shodli jsme se, že v teplíčku na penzionu nám bude líp. Při hraní kolíčkované a Míši a Ríši a pantomimy jsme se společně zase pořádně nasmáli, a tak se nám dneska bude dobře usínat. Někteří z nás si pobyt na horách poněkud zkrátili, ale my, co si to tu hodláme užít až do konce, jsme tu strávili další pohodový den. Zdravíme všechny domů, vzkazujeme, že jsme všichni v pořádku a spokojení a už se jen třikrát vyspíme a zase se uvidíme!

Den 4. - Relaxace a zábava v Babylonu

Po snídani nás čekala cesta pěšky na parkoviště, kde už byl přistavený autobus a ten nás odvezl do nedalekého Liberce. Babylon opět nezklamal. V Aquaparku jsme stihli laserovou show a pak už jsme jen řádili ve vodě a hlavně na tobogánech. V IQ PARKU jsme opět objevili a vyzkoušeli si spoustu nových zajímavostí a v Lunaparku jsme všichni omládli o pár let, vrátili jsme se do raného dětství, jezdili na autíčkách, prolézali prolézačky, závodili na koloběžkách  ... jako malé děti. Od lyží a snowboardu jsme si dnes odpočinuli, takže nám zbylo dost energie na večerní diskotéku. Ale zítra už zase budeme pilně trénovat na sjezdovce.

Den 3. - Druhý den sportovních výkonů

Dnes bylo opět poměrně chladno, ale s rozzářeným sluníčkem nad hlavou se i ty největší mrazy snášejí lépe. Takže jsme ráno již podruhé nasadili lyže a prkna a vydali se na sjezdovku. Všichni jsme poctivě pracovali na technice jízdy a odpoledne to bylo vidět. Prostě jsme 'dobrý'!!! Přesto nám ale zbylo dost energie, kterou jsme využili na penzionu a aby se náhodou dostatek naší energie neprojevil i v noci,museli jsme si povinně uklidit naše pokojíčky (ale proč?, zatím jsme všechno našli a co nepotřebujeme, to se vejde pod postele, a co potřebujeme, to se dá přeskákat). A nahnali nás do postýlek už v 8! Přebytečnou energii ale určitě necháme zítra v Babylonu.

Den 2. - První den na svahu

Ráno nás potěšil pohled z okna - sluníčko se na nás smálo. A protože nás má rádo, smálo se na nás celý den. Přesto jsme na sjezdovku vyrazili později, přeci jen si na ten horský mrazivý den musíme zvykat pomalu. První den na lyžích a snowboardu jsme si všichni opravdu užili, i když sníh byl trochu zledovatělý, krásně jsme se rozjezdili. Největší pochvala dnes patří lyžařům a snowboardistům začátečníkům za jejich výrazné pokroky. Večer si pro nás holky ze sedmé třídy připravily novou , moc pěknou hru. Doufáme, že i zítřejší den si užijeme tak jako ten dnešní a opět se všichni na penzion vrátíme celí a s úsměvem.

Den 1. - Příjezd

Z Trhového Štěpánova jsme vyjeli s veselou náladou a s veselou náladou jsme také dorazili na Severák a na Slovanku. S vybalováním jsme si rozhodně nedělali velké starosti, pro mnohé z nás je to ztráta času. Důležitější bylo, aby holky zkontrolovaly, jak bydlí kluci a kluci zase museli zjistit, jaké zásoby jídla a sladkostí se ukrývají na dívčích pokojích. Po dobré večeři (kuřátko s brambory) jsme si opět museli vyslechnout nezáživné ponaučení o správném chování a bezpečnosti - prý to potřebujeme. Ještě nám ale zbyl čas pobavit se u našich známých oblíbených her. Večerka nám moc nevyhovuje, nás totiž jen tak někdo nedonutí jít spát.