naše škola

autor stránek

fotogalerie - 2013/2014

Online zpravodajství z hor

Den 7. - poslední
Dnes jsme všichni jednomyslně souhlasili s tím, že nebudeme riskovat a rádi všichni přijedeme domů celí a ne "po kouskách" a rozhodli jsme se vzhledem k únavě a špatné kvalitě sněhu zrušit poslední den lyžování. Se sluníčkem v zádech jsme se vydali na pěší cestu na nedalekou rozhlednu Královka. Po návratu nás stálo poměrně dost času a sil balení, poněvadž všude se objevovaly věci, které nikoho nejsou, a naopak někteří z nás měli dlouho pocit, že jim maminka těch věcí zabalila podstatně více, než se jim podařilo najít:) No, nakonec zabalili všichni a po večeři jsme rozjeli poslední párty, tentokrát karnevalovou. Čas se nachýlil a my jsme uléhali ke spánku s pocitem, že zítra už se zase vyspinkáme v těch svých postýlkách. Takže už zítra!

Den 6. - závody - slalom
Dnes jsme prokázali své dovednosti při slalomu. Všichni jsme byli úspěšní, všichni jsme trať projeli bez sebemenších problémů a některým z nás byl odměnou i diplom za nejrychlejší čas. Časy a pořadí v jednotlivých skupinách posíláme ke shlédnutí. Samozřejmě jsme se i dnes zdokonalovali v lyžařském či snowboardovém umění a posíláme slíbená videa ze včerejšího dne a některá fota z dnešního dne. Týden sportu, volnosti, dlouhých večerů a dnů bez písemek, zkoušení a domácích úkolů se nám krátí a my už brzy přijedeme domů a budeme mít, co vyprávět.

Výsledková listina v závodech ve slalomu

video ZDE

Den 5. - opět na sjezdovce
Dnešní den byl opět jiný než ty ostatní, hlavně pro ty, kteří se rozhodli kromě lyží vyzkoušet i snowboard. A ukázalo se, že mezi námi nejsou žádná "béčka". Jedno "prkýnko" nebo dvě, to je jedno, nám jde prostě všechno. Video s prvními začátky na snowboardu chystáme na zítra. Dnes najdete v naší dokumentaci zimní fotografie ze sjezdovky a jarní fotografie z okolní krajiny. Večer proběhl opět v duchu společenských her a každým dnem se nám lépe a lépe daří dodržovat večerku, hůře a hůře budíček, jelikož únava je stále větší a větší. Nadále ale platí, že si to tu prostě užíváme:).

Den 4. - výlet do Liberce, Babylon
Dnes byl odpočinkový den a my jsme si ho náležitě užili. Vyrazili jsme do Liberce, do zábavního centra Babylon. Nejprve jsme se vyřádili v aquaparku a tam jsme měli velké štěstí - mimořádně zkoušeli laserovou show, která je jindy vidění až večer. V IQparku nám trochu zamotaly hlavu různé hlavolamy, vědecké objevy a zajímavosti. V lunaparku jsme zavzpomínali na svá dětská léta. Byl to nabitý den, těžko říci, jestli opravdu odpočinkový. Večer jsme ještě potrápili hlavičky při hře, kterou naši rodiče znají z televize jako KUFR, a pak už jsme byli docela rádi, že můžeme konečně ulehnout do postýlek. Zítra zase hurá na lyže a snowboardy. Ale ani dnes vás neošidíme a posíláme další ukázku našeho sportovního umění. Všechny zdravíme ze Severáku!

video ZDE

Den 3. - lyžovačka
Dnes nám počasí přálo, bylo sice víceméně pod mrakem, ale to nám vyhovovalo, jelikož sníh se během dne dlouho držel v docela dobrém stavu. A abyste nám věřili, že už nám lyžování opravdu jde, posíláme první ochutnávku - borci z 3. družstva sjíždějí svah naprosto jistě, plynule, prostě skvěle.
Večer jsme shlédli své umění v televizi a vyslechli si komentáře a rady, jak naše lyžařské umění ještě zdokonalit. Pak jsme viděli DVD o práci Horské služby a o tom, jaké nebezpečí nám na horách hrozí, a instruktážní video o snowboardingu. A nakonec jsme byli pochváleni za pohodový den jak na sjezdovce, tak na penzionu. Večer jsme unavení ulehli do pelíšků a už se těšíme na zítřejší výlet do libereckého Babylonu.

video ZDE

Den 2. - první lyžování
Ráno jsme se (někteří dorůžova, někteří nedostatečně:)) vyspinkaní s chutí nasnídali a hurá na to! Sníh tu na nás, přes všechny naše obavy "počkal", tak jsme vyrazili na sjezdovku. Ačkoliv kvalita sněhu není přímo ideální, naše výkony byly skvělé. Lyžaři se rozjezdili a nelyžaři? Ty už tu po dnešku žádné nemáme! Trošku znavení jsme se odpoledne vrátili ze sjezdovky na penzion, ovšem tam z nás veškerá únava spadla a budova se chvílemi třásla v základech - no, snad tu do soboty vydrží:) První dva dny jsme si zatím opravdu užili!

Den 1. - den příjezdu
Po bezproblémové cestě jsme dorazili na Severák, k penzionu Slovanka. Čekání na ubytování, než nám připraví pokoje, jsme si zkrátili procházkou po okolí, v počasí téměř jarním. Když jsme se dočkali a zabydleli v našich pokojíčkách, čekala nás první večeře a první, společně strávený, večer. Spát se nám moc nechtělo, vyprávění prvních zážitků nebralo konce.